11.26.2007

Man tycker ju att man kan tänka efter lite bättre när man väljer placering och val av plats för sin reklam. Hur tänkte till exempel....SEB när de valde att placera sin reklam som består av en liiiten liten knappt läsbar text (för att hacka på att andra banker döljer krångliga regler i det finstilta..) på toaletten på en av de värsta sunkhaken i hela Stockholm där den genomsnittliga besökaren är så full att han har svårt att ens hitta till toaletten. Haha, det är ju verkligen jättekul och jättedumt. "Kan du läsa det här? Då är du en av de få som läser det finstilta." Jepp, och en av de få som är nykter. Det är ju såklart därför det jämt tar sån stört lång tid! Alla fulla galningar som bara måste lista ut vad det står. "Vad i helvete scchtår det här då?!" Det måste ju även vara dåligt för barens affärer. Alla besökare som väljer att knata hemåt då de har trott att de var så mycket fullare än vad de egentligen var för att de passerat gränsen då man inte längre kan läsa.

Well, nog om det.

Annars är det november. Glädjens månad! Skrota den säger jag. Då måste man muntra upp sig själv med söta djur och fantastiska män. Wes Anderssons crew på Venedigs filmfestival. Jag dör en liten bit. Det är så fint. HJÄRTA WES ANDERSSON!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home